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PXM: Produkte perfekt in Szene setzen

PXM: Setting the stage perfectly for products

pirobase imperia
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Omnichannel-Marketing
PXM

In unserem kostenfreien Whitepaper erfahren Sie, warum Product Experience Management (PXM) so wichtig ist, um Ihre Ziele in der Omnichannel-Kommunikation zu erreichen.

Klicken Sie einfach auf den Button und füllen Sie das untenstehende Formular aus. Sie erhalten das Whitepaper dann per Mail zum Download.

Warum ist PXM so relevant?

In der Erlebnisökonomie schafft erfolgreiches Marketing eine ganzheitliche Customer Experience - von der Recherche über den Kauf bis zum Gebrauch. Dabei gilt nach wie vor: Keine befriedigende Kundenerfahrung ohne ein überzeugendes Produkterlebnis! Das beginnt im Internetzeitalter lange vor dem Kauf, wenn Nutzer zu Produkten auf einer wachsenden Zahl von Kanälen und Plattformen recherchieren. Überall dort sind relevante Produktinformationen ein Muss für den Vertriebserfolg. Doch die Komplexität des Multi-Channel-Marketings bewältigen Anbieter nur durch Automation und zentralisierte Abläufe. Lösungen für das Product Experience Management helfen ihnen, dabei alle Fäden in der Hand zu behalten und den eigenen Markenauftritt kanalübergreifend zu steuern.

Das erfahren Sie

  • Wie man ganzheitliche Produkterlebnisse kreiert
  • Warum Relevanz ein Schlüssel für erfolgreiche Produktinszenierung ist
  • Wie man Komplexität im Omnichannel-Marketing auflöst
  • Wie PXM funktioniert und aufgebaut ist
  • Wie die passende PXM-Lösung aussieht

Read our free whitepaper to learn why Product Experience Management (PXM) is so important to achieving your omnichannel communication goals.

Simply click on the button and fill out the form below. You will then receive the whitepaper by mail for download.

Why is PXM so relevant?

In the experience economy, successful marketing creates a holistic customer experience - from research to purchase to use. In this context, the following still applies: No satisfying customer experience without a compelling product experience! In the Internet age, this begins long before the purchase, when users research products on a growing number of channels and platforms. Everywhere, relevant product information is a must for sales success. But vendors can only manage the complexity of multi-channel marketing through automation and centralized workflows. Solutions for product experience management help them to keep all the threads in their hands and to control their own brand presence across all channels.

You will learn

  • How to create holistic product experiences
  • Why relevance is a key to successful product staging
  • How to resolve complexity in omnichannel marketing
  • How PXM works and is structured
  • What the right PXM solution looks like
Weiterführende Informationen gibt es hier:
Zur Website ↗
Manuell übersetzen?
Automatische Übersetzung generieren?

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In the experience economy, successful marketing creates a holistic customer experience - from research to purchase to use. In this context, the following still applies: No satisfying customer experience without a compelling product experience! In the Internet age, this begins long before the purchase, when users research products on a growing number of channels and platforms. Everywhere, relevant product information is a must for sales success. But vendors can only manage the complexity of multi-channel marketing through automation and centralized workflows. Solutions for product experience management help them to keep all the threads in their hands and to control their own brand presence across all channels.

You will learn

  • How to create holistic product experiences
  • Why relevance is a key to successful product staging
  • How to resolve complexity in omnichannel marketing
  • How PXM works and is structured
  • What the right PXM solution looks like
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