Übersicht
Der Moment der Kaufentscheidung ist seit über 20 Jahren der Mittelpunkt unseres Denkens und Handelns.
Wir messen und analysieren das Kaufentscheidungsverhalten der Shopper auf Basis fundierter Daten und untersuchen die dahinterliegenden Einstellungen, Motive und Emotionen.
Für eine ganzheitliche Betrachtung nehmen wir die Sicht des Shoppers ein und ergänzen diese um die Perspektiven von Händlern und Herstellern.
Basierend auf diesem tiefen Verständnis beraten wir Sie hinsichtlich der Optimierung Ihrer Maßnahmen in den Bereichen Vertrieb, Shopper Marketing, Category Management und Marketing.
Im GS1 Germany Knowledge Center stellt der Partner folgenden Use Case zur Verfügung:
In der Shopper Experience stellen wir vor: Nutzung und Integration von Kundenkarten als wertvolles Shopper Research Instrument, Acommpanied Shopping - Einkaufsbegleitung mit Video-Brille
The moment of the purchase decision has been the focus of our thinking and actions for over 20 years.
We measure and analyze shoppers' purchase decision behavior on the basis of sound data and examine the underlying attitudes, motives and emotions.
For a holistic view, we take the shopper's perspective and complement it with the perspectives of retailers and manufacturers.
Based on this deep understanding, we advise you on how to optimize your measures in the areas of sales, shopper marketing, category management and marketing.
In the GS1 Germany Knowledge Center, the partner provides the following use case:
In the Shopper Experience we present: Use and integration of loyalty cards as a valuable shopper research tool, Acommpanied Shopping - shopping assistance with video glasses.
Noch keinen Firmenportait hinterlegt.
Software
Noch keine Software hinterlegt.
Hardware
Noch keine Hardware hinterlegt.
Services
Shopper Marketing & Activation
Shopper Marketing & Activation
Aufbauend auf Shopper- und Consumer-Insights entwickeln wir gemeinsam mit Ihnen zielgruppenspezifische Shopper Marketing Maßnahmen, um Käufe am POS …
Based on shopper and consumer insights, we work with you to develop target group-specific shopper marketing measures to trigger purchases at the …
Category Management & Shopper Experience
Category Management & Shopper Experience
Aufbauend auf einem tiefgehenden Kategorie- und Shopperverständnis identifizieren wir im Rahmen von Category Management Projekten die …
Building on a deep understanding of categories and shoppers, we identify the growth drivers along the entire shopper journey as part of category …
Product Innovations & Trends
Product Innovations & Trends
Mit Hilfe modernster Analytics, Data Science und Research Methoden ermitteln wir das Marktpotential Ihrer Konzeptideen und Produktinnovationen. …
Using state-of-the-art analytics, data science and research methods, we determine the market potential of your concept ideas and product …
Brand, Product & Packaging
Brand, Product & Packaging
Daten- und Insightsbasiert optimieren wir Ihr Marken- und Produktportfolio sowie das Packaging. Dabei steht für uns immer der nachhaltige Erfolg am …
Based on data and insights, we optimize your brand and product portfolio as well as the packaging. Our focus is always on sustainable success at …
Price & Promotion Price Management
Price & Promotion Price Management
Der Preis und der Promotionpreis sind zwei der wichtigsten Absatztreiber. Gemeinsam mit Ihnen optimieren wir das Preis-Produkt-Portfolio und …
The price and the promotional price are two of the most important sales drivers. Together with you, we optimize the price-product portfolio and …
Account & Channel Management
Account & Channel Management
Mit unseren Lösungen im Bereich Account und Channel Management unterstützen wir Sie dabei Ihre Vertriebseffizienz in bestehenden Märkten zu …
With our solutions in the area of account and channel management, we support you in increasing your sales efficiency in existing markets and help …